سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شرکت مهاجرتی هومان ویزا

بخش های اصلی آزمون OET

در ادامه مطلب اعتبار آزمون OET در کانادا باید بدانید که ..

بخش های اصلی آزمون OET

1- بخش درک مطلب (Reading): بخش درک مطلب آزمون او ای تی از 3 قسمت و 42 سوال تشکیل شده است و سوالات برای تمام تخصص ها یکسان طراحی شده است و مدت زمان پاسخ دادن به سوالات هر سه قسمت، بخش درک مطلب 60 دقیقه است.

2- بخش شنیداری (Listening): در بخش شنیداری داوطلبان به 42 سوال در سه قسمت پاسخ می دهند و برای پاسخ دادن به سوالات 40 دقیقه فرصت دارند. سوالات این بخش شامل فایل های صوتی در حوزه علوم پزشکی است.

شرکت مهاجرتی هوان ویزا

3- بخش گفتاری (Speaking): بخش گفتاری آزمون OET برای هر یک از تخصص ها جداگانه طراحی می شود. در این بخش داوطلبان باید نقش تخصص خود را بازی کنند، به این صورت که داوطلب اطلاعاتی را برای اجرای هر نقش بر روی کارت دریافت می‌ کند. این کارت نقش و موقعیتی که داوطلب باید انجام دهد را توضیح می ‌دهد و داوطلبان برای هر نقش 5 دقیقه و در مجموع برای انجام بخش گفتاری 20 دقیقه فرصت دارند.

4- مهارت نوشتاری (Writing): در بخش نوشتاری آزمون OET که مانند بخش گفتاری برای هر یک از 12 تخصص علوم پزشکی جداگانه طراحی می شود، داوطلب باید متنی را در قالب یک نامه در مدت 45 دقیقه بنویسد. همچنین داوطلب می تواند متن خود را در قالب پاسخ کتبA یک شکایت یا انتقاد در زمینه تخصصی خود بنویسد.

آزمون OET شرکت مهاجرتی هومان ویزا

اعتبار آزمون OET در کانادا برای مهاجرت کادر درمان

کانادا یکی از کشورهای مهاجرپذیر در زمینه بهداشت و درمان است و یکی از مهمترین مدارکی که برای مهاجرت شغلی کادر درمان الزامی است، مدرک آزمون زبان انگلیسی معتبر با نمره بالا است. چرا که پزشکان و شاغلان کادر درمان که به این کشور مهاجرت می کنند برای اینکه بتوانند با بیماران و سایر همکاران در محیط کار ارتباط برقرار کنند باید از مهارت زبان بالایی برخوردار باشند. در واقع پزشک تا نتواند با بیمار ارتباط کلامی برقرار کند نمی تواند مشکل بیمار را تشخیص داده و او را درمان کند، از این رو اولین قدم برای متقاضیان مهاجرت شغلی به کانادا در زمینه علوم پزشکی، تقویت مهارت زبان انگلیسی و کسب نمره بالا در آزمون زبان تخصصی ویژه شاغلان کادر درمان است.

همان طور که پیش تر گفته شد آزمون OET، آزمون ارزیابی مهارت زبان انگلیسی پزشکان، پرستاران و سایر شاغلان کادر درمان است که به صورت تخصصی برای سنجش توانایی متقاضیان در استفاده از زبان انگلیسی در محیط های کاری مرتبط با حوزه بهداشت و درمان طراحی شده است.

شرکت مهاجرتی هومان ویزا برای دریافت مشاوره رایگان بهترین کارشناسان امور مهاجرتی را به شما معرفی می کند.

مراکز کانادا که مدرک OET را به رسمیت می شناسند

مدرک آزمون OET مورد پذیرش بسیاری از مراکز مختلف در کانادا می باشد که آزمون OET را به رسمیت می شناسند و نمره آزمون OET را به عنوان ملاک ارزیابی مهارت زبان انگلیسی متقاضیان می پذیرند.

مراکز کانادا که مدرک OET را به رسمیت می شناسند عبارتند از:

* هیئت ها و دانشکده های بهداشت و درمان

* کالج پزشکان و جراحان آلبرتا

* کالج پزشکان و جراحان بریتیش کلمبیا

* کالج پزشکان و جراحان مانیتوبا

* کالج پزشکان و جراحان نیوفاندلند و لابراتوار OET

* کالج پزشکان و جراحان ساسکاچوان OET

* فدراسیون مقامات نظارتی پزشکی کانادا (FMRAC)

اگر سوالی در خصوص شرکت در آزمون OET داری با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر.

آزمون OET اپتومتری

این مطلب ادامه دارد..

لینکهای کاربردی شرکت مهاجرتی هومان ویزا

·       اخذ ویزا

·       ثبت شرکت در خارج از کشور

·        شرکت مهاجرتی و خدمات مهاجرتی

آزمون های زبان مهاجرت

·       آزمون تافل

·       آزمون oet

·       آزمون آیلتس

·       آزمون پرومتریک

·       آزمون  DHA

·       آزمون GRE

·       آزمون PTE

·       آزمون دولینگو

·       آزمون ناتی

شرکت مهاجرتی هومان ویزا--